Otsikko
Voiko Naanatalin kirjastosta lainatun kirjan palauttaa Turun kaupunginkirjastoon?

Kysytty

Voiko Naanatalin kirjastosta lainatun kirjan palauttaa Turun kaupunginkirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Kyllä voi.

Sekä Naantalin kaupunginkirjasto että Turun kaupunginkirjasto kuuluvat Vaski-kirjastoihin. Vaski on 18 varsinaissuomalaisen kunnan kirjastoyhteistyö. Tämä tarkoittaa mm. sitä, että yhdestä Vaski-kirjastosta lainatun kirjan tai muun aineiston voi palauttaa mihin tahansa toiseen Vaski-kirjastoon.

Lisätietoa Vaskin palveluista löydät Vaski-verkkokirjastosta: https://vaski.finna.fi/