Mistä löydän seuraavan kirjan lainattavaksi: Aimo Vuorinen, Lappeenrannan kirkot

Kysytty

mistä löydän seuraavan kirjan lainattavaksi:

Aimo Vuorinen, Lappeenrannan kirkot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelemaanne Aimo Vuorisen teosta "Lappeenrannan kirkot : entisten ja nykyisten kirkkojen vaiheita Kauskilasta Sammonlahteen" ei ole Eduskunnan kirjastossa, mutta LINDA-tietokannan mukaan se on Åbo Akademin, Helsingin yliopiston, Jyväskylän yliopiston, Oulun yliopiston ja Turun yliopiston kirjastoissa sekä Kansalliskirjastossa.

Helsingissä kirja on HELKA-tietokannan tämänhetkisen tiedon mukaan lainattavissa ainakin Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan kirjastossa. Esim. Kansalliskirjastossa kirjaan voi tutustua lukusalissa.

Ystävällisin terveisin
Eduskunnan kirjasto
Tietopalvelu