Otsikko
Voiko lainattua oppikirjaa uusia, mikäli kirjalla ei ole varaajaa? Kiitos.

Kysytty

Hei,

Voiko lainattua oppikirjaa uusia, mikäli kirjalla ei ole varaajaa?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, HelMet-kirjastoissa oppikirjan voi uusia viisi kertaa, jos siinä ei ole varauksia. Vielä senkin jälkeen kirjan voi lainata uudelleen kirjastossa, jossa kirja palautetaan ja lainataan heti uudestaan kortillesi. Silloin uusimiskerrat nollaantuvat, ja kirjaa voi jälleen uusia viisi kertaa.

Lisää ohjeita löytyy osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j….