Voiko kolussa näyttää luokalle tv:sta nauhoitettuja elokuvia (onko väliä vanhoja tai uusia). Mille mahdollisesti olisi maksettava "teosto" tyyppinen maksu jos…

Kysytty

Voiko kolussa näyttää luokalle tv:sta nauhoitettuja elokuvia (onko väliä vanhoja tai uusia). Mille mahdollisesti olisi maksettava "teosto" tyyppinen maksu jos se on edellytys.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kopiosto vastaa oppilaitosten ja koulujen tekijänoikeuskysymyksistä, oheessa linkki jossa on ohjeita tv-ohjelmien nauhoittamisesta ja esittämisestä oppilaitoksissa. Kopioston kotisivu http://www.kopiosto.fi/