Voiko kirjaston tietokoneita käyttää (printtaamiseen) ilman kirjastokorttia?

Kysytty

Voiko kirjaston tietokoneita käyttää (printtaamiseen) ilman kirjastokorttia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyllä voi vierailijakortilla tai joillakin harvoilla koneilla, joille ei tarvitse kirjautua. Mutta mielellään pitäisi olla kortti, joka on siis yhteinen Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan kirjastoille.Tietokoneita voi käyttää vaikka kortilta olisi mennyt lainausoikeus.Printit maksavat 40 senttiä kpl.