Voiko Ison Omenan kirjastosta varata tiloja harrasteryhmille?

Kysytty

Hei. Voiko Ison Omenan kirjastosta varata tiloja harrasteryhmille?

Vastaus

Vastattu

Ison Omenan palvelutorilla on jonkin verran varattavia kokoushuoneita sekä pieni soittohuone.

Varattavat tilat voi katsoa Varaamosta, varaamo.espoo.fi. Varausalusta on vaihtumassa, joten tällä hetkellä (12.10.2022) varauksia ei voi tehdä kuin kuluvalle ja seuraavalle päivälle. Lisätietoja voi kysyä osoitteesta kirjasto.omena@espoo.fi.