Voiko ilman kirjastokorttia käydä tulostamassa kirjastossa? Paljonko yhden A4 tulostus tuolloin maksaisi?

Kysytty

Hei, voiko ilman kirjastokorttia käydä tulostamassa kirjastossa? Paljonko yhden A4 tulostus tuolloin maksaisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keravan kirjastosta kerrottiin, että kirjastokortiton voi saada väliaikaiset tunnukset tietokoneen käyttöön ja tulostamiseen. Ota mukaan henkilötodistus. Mustavalkotulosteen hinta on 60 senttiä ja värillisen 1,80 euroa kappaleelta. Voit myös ostaa tulostuskortin: 25 sykäyksen kortin hinta on 5 euroa ja 50 sykäyksen 10 euroa. Yksi mustavalkotuloste vie kortilta yhden sykäyksen ja värillinen kolme.

Voit halutessasi myös hankkia kirjastokortin.

Lisää tieoa Keravan kirjastossa tulostamisesta:

http://kerava.fi/palvelut/kirjastokulttuuri-ja-museot/kirjasto/tietokon…

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Terve,minkä hintaisia ovat mustavalkoiset A4 kopiot Sampolan kirjastossa Tampereella?