Onko teillä Vuosaaren kirjastossa paperisilppuria asiakaskäytössä?

Kysytty

Hei!
Onko teillä Vuosaaren kirjastossa paperisilppuria asiakaskäytössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosaaren kirjastossa ei ole silppuria, jota asiakkaat voisivat käyttää.

Löydät HelMet-palvelusivustolta listan kirjastoista, joissa on asiakkaiden käyttöön tarkoitettu silppuri näin: Klikkaa auki sivu "Kirjastot ja palvelut". Siitä pääset pudotusvalikkoon "Näytä kirjastot, joissa on". "Valitse palvelu" -valikosta löydät kirjastot, joissa on asiakkaiden käyttöön tarkoitettu paperisilppuri.

http://www.helmet.fi/fi-FI