Viki Rosto esittää kappaleen, jonka kertosäkeessä on sanat "krapula tulee vielä". Mikä on kappaleen nimi ja miltä levyltä se löytyy? Onko olemassa nuotteja?

Kysytty

Viki Rosto esittää kappaleen, jonka kertosäkeessä on sanat "krapula tulee vielä". Mikä on kappaleen nimi ja miltä levyltä se löytyy? Onko olemassa nuotteja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Virve Rostin ja Menneisyyden Vankien kappale Krapula tulee (mutta minä määrään päivän) on Menneisyyden vankien cd-levyllä Aurinko voittaa. Nuotteja ei löytynyt, kappaleiden sanat ovat levyn tekstiliitteessä.