Otsikko
Vielä eräs kysymys liittyen esitelmäni tekoon.. mikä on Tove Janssonin tärkein/luetuin MUUMI-kirja?

Kysytty

hei! vielä eräs kysymys liittyen esitelmäni tekoon.. mikä on Tove Janssonin tärkein/luetuin MUUMI-kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseesi on erittäin vaikea vastata! Muumi -kirjoista on vuosikymmenten kuluessa otettu valtavat määrät uusia painoksia ja Muumi -buumeja on ollut tasaisin väliajoin. Emme muista, että missään lähteessä olisi nostettu mitään tiettyä teosta ylitse muiden. Ilmeisesti et itsekään ole löytänyt lukemistasi lähteistä vastausta tähän hankalaan kysymykseen.

Marja Ikäläinen
Lahden kaupunginkirjasto
Lasten- ja nuortenosasto

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

No jopas jotain! Musta on paras se pyrstötähti !