Onko mahdollista selvittää jälkikäteen, onko lainasta lähtenyt kaupungin toiselta kirjastolta sähköpostiviesti eräpäivän lähestymisestä? En löydä omasta…

Kysytty

Onko mahdollista selvittää jälkikäteen, onko lainasta lähtenyt kaupungin toiselta kirjastolta sähköpostiviesti eräpäivän lähestymisestä? En löydä omasta sähköpostistani viestiä tällaisesta tapauksesta, ei ole myöskään roskapostin tai roskakorin joukossa enkä muista saaneeni asiasta viestiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen, että vastaus on viipynyt. Periaatteessa voimme tarkistaa kirjaston järjestelmästä, onko myöhässä olevasta kirjasta jo lähtenyt ilmoitus. Ennakoilmoitusta emme voi tarkistaa. Viime viikkoina järjestelmässämme on ollut ongelmia. En ole kuullut, että myöhästymisilmoitukset olisivat jääneet pois, mutta ihan mahdotonta se ei ole. Pahoittelen. Valitettavasti meidän ennakkoilmoituksiimme ei aina voi luottaa. Siksi kannattaa itse huolehtia eräpäivistä ja tarkistaa ne Helmetistä tai taskukirjastosta.