Otsikko
Mistä voisin löytää hyvää perustietoa Tove Janssonista ,kun googlesta ei oikein löydä ja Muumipapan urotyöt teoksesta

Kysytty

Mistä voisin löytää hyvää perustietoa Tove Janssonista ,kun googlesta ei oikein löydä ja Muumipapan urotyöt teoksesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paljon tietoja Tove Janssonista löytyy osoitteesta http://kirjailijat.kirjastot.fi/?c=5&pid=34&lang=F1
Kirjailijan nimen vieressä on laatikko, josta voi valita henkilötiedot, tuotannon (erikseen suomennetun tuotannon), tekstinäytteitä tai lähteitä.
Tästä viimeisestä, eli lähdeluettelosta löytyy paljon Tove Janssonia käsittelevää kirjallisuutta, jota voit lainata kirjastosta.