Venäläiset (nyky)naiskirjailijat, löytyykö teiltä nämä nauhalta otetut nimet oikein: Clarissa Vanjieva ja Valeria Nardikova?

Kysytty

Venäläiset (nyky)naiskirjailijat, löytyykö teiltä nämä nauhalta otetut nimet oikein: Clarissa Vanjieva ja Valeria Nardikova?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä ovat varmaankin nykykirjailijat

Larisa Vanejeva
Valerija Narbikova

Tällä tavoin heidän nimensä kirjoitetaan suomalaisen
translitterointijärjestelmän mukaan. (Saman järjestelmän mukaan Petrusevskajan etunimi kirjoitetaan "Ljudmila". Tietänet myös, että hänen sukunimensä ensimmäinen ässä on oikeasti hatullinen suhu-s.)