Otsikko
Varasin kirjan kesällä ja olen nyt sijalla 158. Laitoin "en tarvitse kirjaa jälkeen" -kohtaan 31.10.2009, kun en arvannut, että kirjan saaminen kestää niin…

Kysytty

Varasin kirjan kesällä ja olen nyt sijalla 158. Laitoin "en tarvitse kirjaa jälkeen" -kohtaan 31.10.2009, kun en arvannut, että kirjan saaminen kestää niin kauan. Voiko tätä päiväystä enää muuttaa jälkeenpäin kun haluaisin jatkaa jonotusta enkä menettää paikkaani jonossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Poistin varauksestanne "en tarvitse jälkeen" -päivämäärän. HelMetin kautta varattaessa kyseistä päivämäärää ei tarvitse käyttää, ellei kysymyksessä ole todellakin jokin tietty päivämäärä, jonka jälkeen varausta ei tarvitse. Esim. kurssikirjojen kohdalla on monesti näin.