Varaamani aineisto ei ollut kirjastossa vaan oli jo lähtenyt eteenpäin tänään eli saamani ilmoituksen viimeisenä noutopäivänä. Mistähän se voisi johtua?

Kysytty

Hei,

Varaamani aineisto ei ollut kirjastossa vaan oli jo lähtenyt eteenpäin tänään eli saamani ilmoituksen viimeisenä noutopäivänä. Mistähän se voisi johtua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kirjastojärjestelmän toiminnassa on tosiaankin ollut häiriö, joka on aiheuttanut sen, että osassa 2.8. - 12.8. sekä 13.8. varaushyllyyn otettujen niteiden tiedoissa näkyy liian lyhyt noutoaika.
Ongelmasta on ilmoitettu järjestelmäntoimittajan tekniseen tukeen ja siellä vikaa selvitellään kiireellisenä toimeksiantona.

Pahoittelemme järjestelmäviasta aiheutuvaa haittaa.