Otsikko
"Valtameressä on saari. Pinta-alaltaan vain aari. Saaren keskellä on baari eikä muuta olekkaan. Ketterästi polkee faari. Faarilla on Jaguaari. Vastaan tulee…

Kysytty

"Valtameressä on saari. Pinta-alaltaan vain aari. Saaren keskellä on baari eikä muuta olekkaan. Ketterästi polkee faari. Faarilla on Jaguaari. Vastaan tulee dromdaari., eikä muuta tulekaan..." Olen nähnyt tämän joskus jossain, ehkä teekkarien, juomalaulukirjassa. Haluaisin tietää miten se menee kokonaisuudessaan.

Vastaus

Vastattu

Samaa teekkarilaulua on etsitty aiemminkin ja vastaus löytyy Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun arkistosta:

https://www.kirjastot.fi/kysy/etsin-eraan-laulun-sanoja-se