Otsikko
Kävin taannoin jollakin sivustolla missä oli aivan ihanat polvisukat. Niissä oli käytetty legomaista monenväristä kuosia, usein esim. 2 silmukkaa vuorotellen…

Kysytty

kävin taannoin jollakin sivustolla missä oli aivan ihanat polvisukat.
Niissä oli käytetty legomaista monenväristä
kuosia, usein esim. 2 silmukkaa vuorotellen eri värein.
yritin tulostaa sen muta kone putosi enkä
löytänyt ohjetta enää.
päädyin sivustolle kun luin kirjastojen käsitöiden lahjoittamisesta hyväntekeväsyyteen.

Kyseessä ei ollut käsityölehti vaan pikemminkin joku muu
lehti jossa julk. käsityöhjeita.

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kudo kodittomille -artikkelissa ohjattiin muun muassa Marttojen ja Yhteishyvän sivuille. Olisikohan ohje ollut jollakin näistä sivuista? Listaan alle artikkelissa olleet ohjelinkit:

Martat: Perusvillasukat
Lankamaailma: sukkataulukko
Novita: aikuisen joustinneulepipo
Yhteishyvä: lapaset - kolme perusohjetta
Kässämartat: säärystimet ja kämmekkäät

Toivottavasti oikea ohje löytyisi näistä!