Mahtaako löytyä 1980-luvun Suuri Käsityökerho -lehtiä, joissa neuleohjeita villapaitoihin. Etsin ihan tiettyä mallia ja ohjetta, jonka olen tuolloin itselleni…

Kysytty

Hei. Mahtaako löytyä 1980-luvun Suuri Käsityökerho -lehtiä, joissa neuleohjeita villapaitoihin. Etsin ihan tiettyä mallia ja ohjetta, jonka olen tuolloin itselleni neulonut, ja nyt haluaisin neuloa uuden, kun vanha on jo hävitetty. Neuleessa on etupuolella ns. kaupunkisilhuetti joko New Yorkista tai Manhattanista. Silhuettitalot ovat mustat, joiden ikkunat keltaisia, puseron miehusta neulottu eri värisistä punaisista. Takapuoli musta, hihat alhaalta mustat ja yläosat punaiset.
Vanha kuvakin löytyisi minulta.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Oulun pääkirjastosta löytyy 1980-luvun alkupuolen Suuri käsityökerho -lehtiä. Voit varata niitä verkkokirjastosta omaan kirjastoosi (esim. numero 10/1985). Lehdet ovat lainattavia.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Muistaako kukaan nähneensä villapaitaohjetta 1980-luvulla; harmaa pohja ja Snoopy (Ressukoira)? Ohjeesta kiitollinen!

Oletko löytänyt etsimääsi? Minulta löytyy vanhat ohjeet/kaaviot New York sekä London jumppereihin sekä yksi muu hieno kuviomalli myös.