Työkaverini kanssa kahvitauolla HUUMORILLA mietittiin kun menee ostamaan arkkua juuri kuolleelle aviovaimolle niin ostanko arkun nykyiselle vai entiselle…

Kysytty

Työkaverini kanssa kahvitauolla HUUMORILLA mietittiin kun menee ostamaan arkkua juuri kuolleelle aviovaimolle niin ostanko arkun nykyiselle vai entiselle aviovaimolle? Kumpi on oikein? Työkaveri väittää, että kun aviovaimo on kuollut niin se on heti entinen aviovaimo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Koska hän on kuollut niin lain mukaan avioliitto on purkautunut eli entinen on, kauniimmin sanottuna edesmennyt
kts laki http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1929/19290234