Tutkielmaa varten mistä löytyy tietoja Torey Haydenistä ja Tiikerin lapsesta

Kysytty

Tutkielmaa varten mistä löytyy tietoja Torey Haydenistä ja Tiikerin lapsesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailijasta sekä teoksesta löydät tietoja mm. seuraavista lähteistä:

Aleksi kotimainen artikkeliviitetietokanta:

Anna ISSN 0355-3035 Vu/nro/sivu 1996 ; 16 ; 48-50
Kirjailijan ja psykologin Torey Haydenin haastattelu

Kansan uutiset (KU) Päiväys 1996-03-29
Esittelyssä kirjailija-opettaja Torey Hayden ja hänen kirjansa Tiikerin lapsi

Helsingin sanomat (HS) Päiväys 1996-03-27
Esittelyssä ja haastateltavana kirjailija Torey Hayden

Aamulehti (AL) Päiväys 1996-03-
Haastateltavana kirjailija Torey Hayden. –
Kokonaisuuteen liittyy arvostelu kirjoista Tiikerin lapsi sekä Auringonkukkametsä

Englanninkielisestä Ebsco-lehtitietokannasta löytyy runsaasti kokonaisia lehtiartikkeleita sekä kirjailijasta, että hänen teoksistaan.

Sekä Aleksi- että Ebsco-tietokantaa voi käyttää Helsingin kaupunginkirjastojen työasemilla.

Kirjailijan viralliset kotisivut ovat osoitteessa
http://www.torey-hayden.com/