Tuleeko Lappeenrannan kirjatoon enään uusia Yön taloon - sarjaan kuuluvia kirjoja. Kirjailia on P.C Cast

Kysytty

Tuleeko Lappeenrannan kirjatoon enään uusia Yön taloon - sarjaan kuuluvia kirjoja. Kirjailia on P.C Cast

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

P.C.Castin Yön talo-sarjan neljäs osa Piinattu ilmestyy myöhemmin tänä vuonna ja tilataan Lappeenrannan kirjastoihin kustantajan syksyn ennakkolistalta. Voit kysyä kirjaa syksyllä elokuusta lähtien lähimmästä kirjastostasi tai tarkistaa saatavuuden itse kirjaston aineistohaulla osoitteessa http://weborigo.lappeenranta.fi/ .
Myöhempiä osia tilataan Lappeenrannan kirjastoihin sitä mukaa kun niitä ilmestyy.

2 ääntä

Kommentit

saisinko tietää suomenkieleksi näitten tulevien kirjojen nimet kiitos ? <3333333333333

kirjailia on kylläkin P.C. Cast ja hänen tyttärensä Kristin Cast.
=)))