Milloin P. C. Cast & Kristin Castin kirjasarjan kolmas osa valittu ilmestyy Vihdin kunnankirjastoon?

Kysytty

Milloin P. C. Cast & Kristin Castin kirjasarjan kolmas osa valittu ilmestyy Vihdin kunnankirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

P. C. Castin Valittu-kirjan (Yön talo -sarja nro 3) pitäisi ilmestyä 15.3.2011. Kirja on jo tilattu Vihtiin, joten jos haluat varata kirjan, ota yhteyttä suoraan kirjastoon.