Otsikko
P.C.Castin Yön talo-sarjan neljäs osa Piinattu ilmestyy myöhemmin tänä vuonna ja tilataan kustantajan syksyn ennakkolistalta. Saisinko tietää suomenkieleksi…

Kysytty

P.C.Castin Yön talo-sarjan neljäs osa Piinattu ilmestyy myöhemmin tänä vuonna ja tilataan kustantajan syksyn ennakkolistalta. Saisinko tietää suomenkieleksi näitten tulevien kirjojen nimet kiitos ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakaan meillä kirjastossa ei tiedetä, että sarjan seuraavia osia olisi jo suomennettu, eikä siksi nimistäkään ole tietoa. Sarjaa kustantaa Otava, ehkäpä kustantamossa tiedettäisiin enemmään. Otavan yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.otava.fi/otayhteytta/yhteystiedot/fi_FI/yritys/