Saisinko kysyä montako Yön taloon - sarjaan kuuluvia kirjoja on tulossa? Kirjailia on P.C Cast. voisitko sanoa myös kaikkien nimet suomeksi ? (mitä on tulossa…

Kysytty

Saisinko kysyä montako Yön taloon - sarjaan kuuluvia kirjoja on tulossa? Kirjailia on P.C Cast. voisitko sanoa myös kaikkien nimet suomeksi ? (mitä on tulossa/mitä tiedät)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yön talo –sarjassa on ilmestynyt suomeksi tähän mennessä kolme kirjaa. Nimet ovat Merkitty, Petetty ja Valittu. Syksyllä ilmestyy neljäs osa Piinattu.

Alkukielellä englanniksi sarjassa on ilmestynyt näiden lisäksi neljä muuta ja ilmeisesti loppuvuodesta ilmestyy seuraava. Vain kirjailija itse voi tietää varmasti, montako osaa sarjassa kaikkiaan lopulta ilmestyy. Suomennosten nimiä en voi kertoa, koska kirjoja ei luultavasti vielä ole käännetty. Sarjan osien englanninkieliset nimet ovat Marked, Betrayed, Chosen, Untamed, Hunted, Nurned, Awakened ja Destined (ilmestyy ilmeisesti syksyllä).