Tilaatteko kirjoja toisesta kaupungista,löysin haluamani sukuhistoriakirja Lahden kaup .kirjastosta. Voiko sen saada Helsinkiin?

Kysytty

Tilaatteko kirjoja toisesta kaupungista,löysin haluamani sukuhistoriakirja Lahden kaup .kirjastosta.
Voiko sen saada Helsinkiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kyseessä on teos, jota ei ole pääkaupunkiseudun tieteellisissä kirjastoissa tai erikoiskirjastoissa, se voidaan tilata kaukolainaan muualta Suomesta.

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön netissä tai kirjastossa. Pyyntö edellyttää, että Helmet-korttisi on voimassa ja sinulla on lainausoikeus.

Alla olevasta linkistä löydät linkin kaukopalvelupyyntölomakkeeseen sekä muuta tietoa kaukopalvelusta, esimerkiksi hinnaston. Kaukopalvelu on maksullista.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu