Otsikko
Tietoja Anna -Leena Härkösen elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos!

Kysytty

Tietoja Anna -Leena Härkösen elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Leena Härkösestä löytyy tietoa Sanojen aika -tietokannasta osoitteesta http://kirjailijat.kirjastot.fi , valitse Anna-Leena alavetovalikosta kohdasta Valitse kirjailija . Tietokannassa on tietoja itse kirjailijasta, hänen tuotannostaan sekä viitteitä häntä käsitteleviin teoksiin ja artikkeleihin. Joihinkin artikkeleihin on suorat linkit viitteistä. Samoin sieltä löytyy linkki mm. Otavan kirjailijatietokantaan, jossa on hyvä esittely Härkösestä sekä kattava bibliografia. Kirja-arvosteluja löydät Kirja-arvosteluja-lehdestä sekä Aleksi-tietokannasta hakusanalla Härkönen Anna-Leena. Molempiin pääset käsiksi kirjastoissa. Kirjailijakuvia (osa 16) video käsittelee Härköstä. Video löytyy ainakin Turun kaupunginkirjastosta. Kirjastot.fi kysy kirjastonhoitajalta palvelun arkistossa on myös lisää viitteitä Anna-Leena Härköseen ( http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx ).