Otsikko
Mistä saisin Anna-Leena Härkösen fanipostiosoitteen? Onko hänellä sähköpostiosoitetta?

Kysytty

Mistä saisin Anna-Leena Härkösen fanipostiosoitteen? Onko hänellä sähköpostiosoitetta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, valitettavasti Anna-Leena Härkösen sähköpostiosoitetta ei löydy. Ehkä palaute menee perille hänen kustantajansa Otavan kotisivujen kautta: www.otava.fi, siellä kohdassa Ota yhteyttä on alempana Anna palautetta -otsikko.
Anna-Leena Härkösellä ei ilmeisesti ole ihailijakerhoa, jonka kautta posti saattaisi mennä perille.