Onko olemassa kirjaa, joka kertoisi kirjailija Anna-Leena Härkösestä ? Teen esitelmää kirjalia Anna-Leena Härkösestä. Tiedän jo hänen kirjansa ja palkintonsa…

Kysytty

Onko olemassa kirjaa, joka kertoisi kirjailija Anna-Leena Härkösestä ?
Teen esitelmää kirjalia Anna-Leena Härkösestä. Tiedän jo hänen kirjansa ja palkintonsa ja missä hän syntyi. Tiedän myös hänen isänsä ja äitinsä ammatit ja nimet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hänestä ei ole kirjoitettu kokonaista kirjaa, kuitenkin useissa teoksissa kerrotaan hänestä. Esimerkkeinä Kotimaisia nykykertojia sekä Pekka Tarkan Suomalaisia nykykirjailijoita.
Videokasetilla Kirjailijakuvia 16 kerrotaan Härkösestä.
Kirja Heikosti positiivinen sivuaa hänen elämäänsä.
Myös Internetissä on tietoa Härkösestä esim
Kysy kirjastonhoitajalta-palvelun arkistossa.