Tiedustelisin, millä tavoin tulee toimia, mikäli haluaisi omakustanteensa (fiktiota, dekkari) kirjastoihin lainattavaksi?

Kysytty

Tiedustelisin, millä tavoin tulee toimia, mikäli haluaisi omakustanteensa (fiktiota, dekkari) kirjastoihin lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa voit tehdä hankintaehdotuksen lomakkeella, jonka löydät Helmet.fi:stä osoitteesta https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus.

1 ääntä

Kommentit

Siis tarkoittaako vastaus, että tekijän on laadittava kirjastolle hankintaehdotus omasta omakustanteestaan?
Kuulostaa vähän oudolta - hei vastaaja, luitko kysymyksen huolellisesti?

Samaa mieltä, todella huono vastaus. Kysymys sen sijaan on tärkeä. Tähän pitäisi saada läpinäkyvyyttä. Onko pakko käyttää esim. Bookyn Kirjastopalvelua vai onko sellaisia väyliä, että jokin välityspalvelu ei pakota myymään kauhealla alennuksella.