Otsikko
Tiedustelen runon nimeä ja kirjoittajaa. "nuoret ne luulee, että vain he osaa rakastaa, mutta lieneeköhän se totta ollenkaan".....

Kysytty

Tiedustelen runon nimeä ja kirjoittajaa.
"nuoret ne luulee, että vain he osaa rakastaa, mutta lieneeköhän se totta ollenkaan".....

Vastaus

Vastattu

Kyselykierros kollegoiden keskuudessa ei valitettavasti tuottanut tulosta, näillä tiedoilla kukaan ei tunnistanut etsimääsi runoa. Tunnistaisikohan joku palvelumme seuraajista?