Tiedättekö onko Katherine Nevillen Montglanen pelistä kertovaan sarjaan tulossa jatkoa? Sarjan kaksi ensimmäistä osaa ovat Kahdeksan ja Tuli. Kiitos…

Kysytty

Hei! Tiedättekö onko Katherine Nevillen Montglanen pelistä kertovaan sarjaan tulossa jatkoa? Sarjan kaksi ensimmäistä osaa ovat Kahdeksan ja Tuli. Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailijan sivuilta osoitteesta http://www.katherineneville.com ei löytynyt tietoa, että sarjalle olisi tulossa jatkoa, mutta noiden kahden teoksen jälkeen hän on julkaissut romaanin ”The Magic Circle”, jossa on ilmeisesti samantapaista teemaa kuin aikaisemmissa.

Nevillen kirjoja kustantaneesta Bazarista kerrottiin, ettei tuo suomentamaton teos ole mukana heidän kustannusohjelmassaan. Sitä ei siis näillä näkymin luultavastikaan saada suomeksi.