Tiedän, että kirjailija Risto Isomäki on syntynut Turussa. Haluaisin tietää hänen vanhempiensa nimet ja syntymäpaikat.

Kysytty

Tiedän, että kirjailija Risto Isomäki on syntynut Turussa. Haluaisin tietää hänen vanhempiensa nimet ja syntymäpaikat.

Vastaus

Vastattu

Kirjallisuuden verkkopalvelu Kirjasammon mukaan Risto Isomäen vanhemmat: ovat reumatologian professori Heikki Isomäki ja saksankielen lehtori Marjo Isomäki os. Suvanto:

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aperson_123175947712112

Heikki Isomäki on syntynyt Ähtärissä, Marjo Isomäen syntymäpaikasta ei löytynyt tietoa.