Otsikko
Kuka omistaa vuonna 1910 syntyneen, nyt jo ilmeisesti edesmenneen italialaisen kirjailijan Mario Tobinon novellien julkaisuoikeudet?

Kysytty

Kuka omistaa vuonna 1910 syntyneen, nyt jo ilmeisesti edesmenneen italialaisen kirjailijan Mario Tobinon novellien julkaisuoikeudet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mario Tobino on syntynyt vuonna 1910 ja kuollut 1991. Voit ottaa yhteyttä Tobinon italialaiseen kustantajaan Mondadoriin sähköpostitse: infolibri@mondadori.it, tai kirjeitse: Mondadori, Segreteria Letteraria, 20090 Segrate (MI), Italia.