Tervehdys. Olen etsinyt valokuvia Säkkijärven Osuuskaupan Vilajoen myymälästä. Olen mukana kirjaprojektissa, jonka kuvamateriaalissakaan ei ole kuvaa kaupasta…

Kysytty

Tervehdys. Olen etsinyt valokuvia Säkkijärven Osuuskaupan Vilajoen myymälästä. Olen mukana kirjaprojektissa, jonka kuvamateriaalissakaan ei ole kuvaa kaupasta. Onko teillä mahdollisesti kuvaa tai tietoa mistä voisi vielä etsiä?

Vastaus

Vastattu

Valtettavasti meidän kokoelmista ei kuvaa löytynyt. Jos et ole vielä yrittänyt niin on olemassa Säkkijärvi-säätiö, jonka sivuilta löytyy yhteystiedot Säkkijärvi-lehden toimittajaan. Sittenhän Lappeenrannassa on Carelica-tietokanta, josta voisi myös kuvaa hakea. Facebookista löytyy myös useita Säkkijärvi-ryhmiä, joista voisi kuvaa kysellä. Itse en vastausta saanut ainakaan näin lyhyellä kyselyllä. Valitan etten pystynyt enempää auttamaan.