Terve! Saanko kysyä, miten voisin saada tiettyjä sivuja Opetushallituksen vanhoista DIXIT-numeroista.

Kysytty

Terve!

Saanko kysyä, miten voisin saada tiettyjä sivuja Opetushallituksen vanhoista DIXIT-numeroista.

Vastaus

Vastattu

Dixit : Opetushallituksen tiedotus- ja keskustelufoorumin julkaisut vuosilta 1991-1993 löytyvät Varastokirjastosta.

Voit saada niitä lainaksi kirjastomme kaukopalvelun kautta. Voit pyytää myös kopiot tietyistä sivuista tai artikkeleista. Kaukolainatilauksen voit tehdä kirjaston verkkosivulla https://kirjasto.vaasa.fi/kaukolainat?refId=aCMNTK&culture=fi tai kirjaston toimipisteissä. Lisätietoja: kaukopalvelu@vaasa.fi