Otsikko
Pystyykö VHS-kasetteja vielä muuttamaan digitaaliseen muotoon?

Kysytty

Pystyykö VHS-kasetteja vielä muuttamaan digitaaliseen muotoon?

Vastaus

Vastattu

Videoita voi digitoida ilmaiseksi Helsingissä Pasilan ja Vuosaaren kirjastoissa. Linkki varaamo.hel.fi

Myös Kauniaisissa digitointi onnistuu: "Varaa aika etukäteen (puh. 050 411 6504), ja kerro tarvitsetko opastusta laitteen käyttöön. Digitointi vie yhtä paljon aikaa kuin nauhan katselu. Käytettävissä on myös adapteri VHS-C -kaseteille." Linkki kirjastohakemistoon

digi