Terve! Mulla on paljon CD-elokuvia Venäjän ja Englannin kielillä. Lisäksi mullakin on tosi hyvät sanakirjat ja muut oppikirjat Englannin-Venäjän kielillä,…

Kysytty

Terve! Mulla on paljon CD-elokuvia Venäjän ja Englannin kielillä. Lisäksi mullakin on tosi hyvät sanakirjat ja muut oppikirjat Englannin-Venäjän kielillä, Englannin-Saksan sekä Saksan-Venäjän kielillä. Tarvitsetteko? Tarvittaessa otetaan ilman maksua, vai te voitte myös maksaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tekijänoikeussyistä kirjasto ei voi ottaa kokoelmaansa edes maksutta elokuvaa yksityishenkilöiltä.

Kirjamuotoisia yleisten kielten perussanakirjoja on kaikissa kirjastoissa yleensä hyvät valikoimat, joten niille tuskin on suurempaa tarvetta lahjoituksinakaan. Jos lähikirjastossasi on ns. kierrätyskärry, sinne kannattaa vielä itselle tarpeettomat julkaisut. Sinne voi jättää myös elokuvatallenteita.

Heikki Poroila