Otsikko
Terve. löytyyköhän mistään 50v. vanhoja kouvolan sanomia mitkä saisi paperiversiona?

Kysytty

terve. löytyyköhän mistään 50v. vanhoja kouvolan sanomia mitkä saisi paperiversiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa ei ole näin vanhoja lehtiä paperisina. Lehti on mikrofilmeinä Kouvolan kirjastossa ja Kansalliskirjastossa Helsingissä. Kansalliskirjastosta voi tilata paperisia kopioita, ota yhteyttä: kk-palvelu@helsinki.fi

Ehkä paperilehdistä kannattaisi kysyä Kouvolan Sanomista:

http://www.kouvolansanomat.fi/yhteydet