Otsikko
Terve! Mistä löytäisin "New York Times" sanomalehtiä? Kysyin ko. lehteä Helsingin Akateemisesta kirjakaupasta ja myyjä sanoi että Suomesta ei voi ostaa lehteä…

Kysytty

Terve!

Mistä löytäisin "New York Times" sanomalehtiä? Kysyin ko. lehteä Helsingin Akateemisesta kirjakaupasta ja myyjä sanoi että Suomesta ei voi ostaa lehteä irtonumerona mistään! Minulle kävisi vanhatkin numerot, jos jostain onnistuisi saamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit käydä lukemassa New York Timesia American Resource Centerissä. Se sijaitsee Helsingin Yliopiston Fabiania-rakennuksessa Unioninkatu 36. American Resource Center on avoinna maanantaista perjantaihin 9-20 ja lauantaisin 9-16.
http://www.usembassy.fi/servlet/PageServer?FrameSet=arc.html

Ostaminen onkin sitten jo hankalampaa, Resource Center ei tietenkään vanhoja numeroitaan myy. Ehkäpä he kuitenkin voivat antaa vinkkejä vanhojen numeroiden hankkimisesta. Tietopalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9-17.

Voisit yrittää myös Internetin verkkokaupoista, osto- ja myyntipalstoilta, keskustelupalstoilta. Hämeenlinnan makupaloista löytyy hyvä luettelo: http://www.htk.fi/kirjasto/makup/yritys3b.htm