Otsikko
Terska! Mistäköhän päin tätä kirjastoa sattuisi löytymään miesten sukupuolielimistä kertova kirja? Olen ujo enkä uskalla käydä kirjastonhoitajalta kysymässä....

Kysytty

Terska! Mistäköhän päin tätä kirjastoa sattuisi löytymään miesten sukupuolielimistä kertova kirja? Olen ujo enkä uskalla käydä kirjastonhoitajalta kysymässä....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Miesten sukupuolielimistä kertovia kirjoja voisi löytyä tietokirjallisuuden luokasta 59.536. Laajemmin seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja löytyy luokasta 59.35. Niissä on varmasti myös kerrottu sukupuolielimistä. Aiheeseen liittyviä kirjoja on sekä aikuisten- että lastenosastolla, joten kannattaa mennä katsomaan sen mukaan, haluatko aikuisille vai nuoremmille suunnattuja kirjoja. Toivottavasti löydät sopivan kirjan!