Jäi vaivaamaan kun näin eräässä tv-ohjelmassa kohtauksen jossa nainen masturboi koomassa olevaa miestä, joka saa seisokin ja ejakuloi. Pystyisikö oikeasti mies…

Kysytty

Jäi vaivaamaan kun näin eräässä tv-ohjelmassa kohtauksen jossa nainen masturboi koomassa olevaa miestä, joka saa seisokin ja ejakuloi. Pystyisikö oikeasti mies koomassa ollessaan saamaan erektion vain kyseisen kaltaisella fyysisellä stimulaatiolla, vai onko kyseinen toiminto siinä tilassa kaikissa tapauksissa täysin mahdoton?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksesi vaatii lääketieteellistä asiantuntemusta, joten neuvon sinua kääntymään Kysy lääkäriltä -palvelujen puoleen. Palveluita löytyy Googlen kautta useita haulla "kysy lääkäriltä". Myös tällä Kysy-sivulla on listaus muista kysy-palveluista, http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/kysypalvelut/ .