Otsikko
Etsin teoksia kisajännityksestä ja sen hallinnasta, mutta en löydä haussa mitään. Osaisitko auttaa?

Kysytty

Etsin teoksia kisajännityksestä ja sen hallinnasta, mutta en löydä haussa mitään. Osaisitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa ottaa asiasanaksi psyykkinen valmennus. Voisit kokeilla jännittäminen-asiasana. Rajaa haku tietokirjallisuuteen.