Löytyykö tästä psykologisesta ilmiöstä tiedeartikkelia. Lapsuuden lähtöjä Linnanmäen huvipuistoon odotettiin monta viikkoa. Periaatteessa lähes kaikki siellä…

Kysytty

Löytyykö tästä psykologisesta ilmiöstä tiedeartikkelia.

Lapsuuden lähtöjä Linnanmäen huvipuistoon odotettiin monta viikkoa. Periaatteessa lähes kaikki siellä oli samaa kuin edellisenä kesänä, mutta kuitenkin se oli vatsanpohjaa kutkutavaa päästä sinne uudestaan.