Tekevätkö kirjastot vielä varastonsiivouksia ja myyvät joitakin kirjoja? Jos näin on, onko missään listaa näistä kirjoista? Ja vielä parempi, voiko yksittäistä…

Kysytty

Tekevätkö kirjastot vielä varastonsiivouksia ja myyvät joitakin kirjoja? Jos näin on, onko missään listaa näistä kirjoista? Ja vielä parempi, voiko yksittäistä poistuvaa kirjaa varata? Hakusessa olisi Stanislaw Lemin Kuoleman Planeetta (9516153429).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Useimmissa, ellei kaikissa Espoon kirjastoissa on poistokirjoja myynnissä. Täällä Keski-Espoossakin on kärryllinen myyntikirjoja, mutta mainitsemasi teos ei ole niiden joukossa.

Valitettavasti myyntikirjoista ei tehdä listoja, eikä niitä voi varata.