Otsikko
Teen opinnäytetyötä, jossa analysoin vuorovaikutusta haastattelutilanteessa (tv-haastattelu). Mitkä kirjat tai muut lähteet sopisivat aiheeseeni?

Kysytty

Teen opinnäytetyötä, jossa analysoin vuorovaikutusta haastattelutilanteessa (tv-haastattelu). Mitkä kirjat tai muut lähteet sopisivat aiheeseeni?

Vastaus

Vastattu

Finna-hakupalvelun kautta löytyy aiheesta kirjallisuutta ja opinnäytteitä, joista voisi olla sinulle hyötyä:

- Haastattelu : tutkimus, tilanteet ja vuorovaikutus / Ruusuvuori Johanna, Tiittula Liisa, Aaltonen Tarja, 2005,

- Syytöksiä ja epäilyksiä : toimittajan ja poliitikon vuorovaikutuksesta televisiokeskustelussa / Berg Maarit (väitöskirja, Helsingin yliopisto, 2003)

- Constructing knowledge : epistemic practices in three television interview genres / Koskela Heidi (väitöskirja, Jyväskylän yliopisto, 2011)

- Toimittajien kysymysstrategiat kahdessa television haastatteluohjelmassa / Uihero Auli (pro gradu -työ, Tampereen yliopisto, 2003)

- Televisiohaastattelun vuorovaikutus viihdeohjelmassa / Härkönen Anita (AMK-opinnäytetyö, Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2007)

Voit jatkaa hakua palvelun kautta käyttämällä hakusanoina ainakin asiasanoja haastattelut, vuorovaikutus, televisio-ohjelmat ja rajata hakua sivun vasemmasta reunasta sen mukaan kuin haluat:

https://www.finna.fi/