Otsikko
Etsin c-kasettia, joka on haastattelu Giacomo Puccinin kotimuseossa joskus 1980 luvulla. Olen sen lainannut joskus 90 luvun alussa Helsingin pääkirjastosta…

Kysytty

Etsin c-kasettia, joka on haastattelu Giacomo Puccinin kotimuseossa joskus 1980 luvulla. Olen sen lainannut joskus 90 luvun alussa Helsingin pääkirjastosta. Sieltä kysyin jo ja heillä ei sitä ole enää. Olisi hyvä jos voisi kysyä asiaa eri puolita maata. Jossainpäion voisi olla vielä c-kasetteja lainattavana ja hyvällä onnella tällainen löytyisi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko kyseessä olla Raision kaupunginkirjastossa Vaski-tietokannan http://www.turku.fi/vaski mukaan olevasta äänitteestä Käynti Puccinin kotona Torre del Lagossa Toscan Rooma [Äänite] : kaksi musiikkiohjelmaa vuosilta 1989 ja 1987 / toimittaja: Eero Saarenheimo. - [Helsinki] : Yleisradio,Tallennepalvelu, p1991. - 2 äänikas. (49, 64 min) : stereo. Alkuper. julk. Radion musiikkitoimitus 1989 ja 1987.