Mistä lehdistä löytyisi juttuja tai haastatteluja taiteilija Kylli Koskesta?

Kysytty

Mistä lehdistä löytyisi juttuja tai haastatteluja taiteilija Kylli Koskesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeliviitetietokanta ARTOn avulla voi etsiä lehtiartikkeleja tietyistä aiheesta tai henkilöistä. Tässä hakutulos Kylli Koskesta. Lehtiä voit kysyä omasta kirjastostasi tai Jyväskylän yliopiston kirjaston vapaakappalekokoelmasta.