Tarvitsisin tietoa vaellusratsastuksesta päättötyöhöni. Löytyykö kirjastosta?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa vaellusratsastuksesta päättötyöhöni. Löytyykö kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaellusratsastuksesta kerrotaan seuraavissa kirjoissa:
Fagerström: Ratsastajan vaellusopas
Degerman: Sinustako seikkailija?

Vaellusratsastusta käsitteleviä artikkeleita löytyy seuraavista lehdistä:

Hippos 2000/2, 2001/2, 2001/7
Lemmikit ja eläinmaailma 2002/3
Maaseutumatkailu 2001/2
Matkalehti 2001/1, 2001/6

Käytä myös Suomen Ratsastajainliiton verkkosivujen hakumahdollisuutta. Kirjoita hakukenttään "vaellusratsastus".
http://www.ratsastus.fi

Tiedustele lehtiä ja kirjoja lähikirjastostasi.