Tarvitsisin kirjan lainaksi Turun yliopiston kirjastosta tai Turun kauppakorkean kirjastosta. Itselläni on kirjastokortti Espoosta. Mitenkä saisin seuraavan…

Kysytty

Tarvitsisin kirjan lainaksi Turun yliopiston kirjastosta tai Turun kauppakorkean kirjastosta. Itselläni on kirjastokortti Espoosta. Mitenkä saisin seuraavan kirjan lainattua:
Coe, N.M., P.F. Kelly & H. Wai-Chung Yeung (2007) Economic geography; A contemporary introduction, Blackwell, Oxford

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä kaukopalvelupyynnön HelMet-palvelusivuston kaukopalvelulomakkeella http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu tai olemalla suoraan yhteydessä siihen kirjastoon, josta haluat kaukopalvelutilauksesi noutaa. Kaukopalvelu on maksullista toimintaa.