Otsikko
Kirja hukassa; Kirjassa on kaksi tarinaa joiden valilla pompitaan. Tarina 1. kertoo pojasta/miehesta joka ihastuu vanhempaan naapuri naiseen. Pojan ollessa…

Kysytty

Kirja hukassa; Kirjassa on kaksi tarinaa joiden valilla pompitaan.
Tarina 1. kertoo pojasta/miehesta joka ihastuu vanhempaan naapuri naiseen. Pojan ollessa sairas nainen kertoo hanelle tarinaa luolanaisesta joka eli ja vaelsi kauan kauan sitten.

En muista sen enempaa, kuin etta tykkasin tosi paljon teinina :

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme koittaneet jäljittää kyseistä kirjaa sekä oman henkilökunnan että valtakunnallisen tieto-listan kautta, jossa kirjastonhoitajat voivat kysellä apuja toisilta kirjastoilta. Kenelläkään ei valitettavasti välähdä, mistä romaanista olisi kyse. Koitimme paikallistaa teosta myös KirjaSampo (Kirjasampo.fi on ajankohtainen ja yhteisöllinen aikuisten kaunokirjallisuuteen keskittynyt verkkopalvelu) palvelun kautta mutta sieltäkään ei tärpännyt.
Toivottavasti pääset teoksen jäljille jotakin toista kautta!